Одељење за општу управу

Одељење за општу управу Градске управе града Лозница обавља следеће послове:

  • послове пријемне канцеларије и архиве,
  • вођење бирачких спискова,
  • оверу потписа, рукописа и преписа,
  • канцеларијско пословање, отварање поште,
  • издавање радних књижица,
  • послове личних стања грађана, вођење матичних књига и књига држављана и издавање уверења на основу евиденција која се воде (извод из МКР, МКВ, МКУ и уверења о држављанству),
  • издавање уверења о чињеницама о којима не води службену евиденцију када је издавање тих уверења прописано законом,
  • овера потврда о животу,
  • пружање правне помоћи грађанима,
  • и друге послове у складу са законом.

У оквиру послова пријемне канцеларије врши се предаја захтева, издавање радних књижица, овера потписа, рукописа и преписа овера изјава и уверења и други послови.

Бесплатна правна помоћ

  • Миланка Михајловић
  • Татјана Ђунић

телефон: 015/879-282
е-маил: pravnapomoc@loznica.rs


ШАЛТЕР 3

Документација потребна за оверу

  • фотокопија документа и оригинал на увид,
  • доказ о уплаћеној такси,
  • овера пуномоћја и изјава: потребно пуномоћје и изјава и даваоци пуномоћја и изјава лично са важећим личном картом, као и доказ о уплаћеној такси.

ШАЛТЕР 2

Документација потребна за издавање радне књижице

  • захтев за издавање радне књижице,
  • важећа лична карта,
  • радна књижица,
  • сведочанство, уверење или диплома.


У оквиру службе писарнице обављају се послови пријема поднесака, пријем, завођење и развођење предмета у доставне књиге, одлагање завршних предмета у архивски депо и њихово чување и давање обавештења странкама о начину и месту остваривања њихових права и других послова.


канцеларија број 114. – нови део зграде

У оквиру послова личних стања грађана обављају се следећи послови:

  • накнадни упис у матичну књигу рођених,
  • накнадни упис у матичну књигу умрлих,
  • промена личног имена,
  • исправка података у матичној књизи рођених,
  • исправка података у матичној књизи венчаних,
  • исправка података у матичној књизи умрлих,
  • исправка података у књигама држављана,
  • решавање о закључивању брака преко пуномоћника.

Документација потребна за накнадни упис у МКР:

  • захтев странке,
  • уверење о држављанству,
  • извод из матичне књиге венчаних (за венчање),
  • записник осаслушању два сведока о утврђивању датума и године рођења,
  • потврда да су матичне књиге рођених уништене у току рада, а да у ново реконструисане није обновљен упис,
  • фотокопија личне карте,
  • доказ о уплаћевој такси.

Документација потребна за накнадни упис у МКУ:

  • захтев потврда осмрти,
  • потврда да лице није уписано по месту смрти,
  • извод из матичне књиге рођених за умрло,
  • доказ о уплаћеној такси.


Документација потребна за исправке података у МКР, МКВ и МКУ:

  • захтев,
  • документ, односно извод из МК у којој је податак погрешно унет,
  • документ, односно извод из МК у којој је податак правилно унет,
  • ослобођено од плаћања таксе.

Документација потребна за промену личног имена:

  • захтев,
  • извод из матичне књиге рођених,
  • извод и матичне књиге венчаних (за венчање),
  • уверење о држављанству,
  • уверење да лице није под истрагом,
  • фотокопија личне карте или потврда о пребивалишту,
  • уверење да лице није кажњавано (прибавља се службено),
  • за војне обвезнике војна књижица на увид,
  • за малолетну децу потребна је сачласност оба родитеља,
  • доказ о уплаћеној такси.

Документација потребна за закључење брака преко пуномоћника:

  • захтев,
  • специјално пуномоћје,
  • доказ о пребивалишту подносиоца захтева,
  • доказ о уплаћеној такси.


У оквиру послова за вођење бирачких спискова обављају се следећи послови: упис у бирачки списак, брисање из бирачког списка, измене у бирачком списку.


канцеларија број 16. – стари део зграде

Документација потребна за упис у бирачки списак:

  • захтев,
  • важећа лична карта.

Документација потребна за брисање из бирачког списка:

  • захтев,
  • извод из МКУ,
  • одјава пребивалишта,
  • решење о отпусту из држављанства,
  • решење о лишавању пословне способности.

Документација потребна за измене у бирачком списку:

  • захтев,
  • важећа лична карта.


У оквиру службе за правне помоћи састављају се предлози, жалбе, тужбе, уговори, тестаменти, изјаве, пуномоћја и др. (канцеларија број 1. – стари део зграде)


канцеларија број 1. – стари део зграде

Потребна документација за пуномоћја:

  • за возила: саобраћајна дозвола, личне исправе даваоца пуномоћја и подаци са личне исправе пуномоћника,
  • за непокретност: подаци о непокретности, лична исправа даваоца пуномоћја и подаци са личне исправе пуномоћника,
  • за заступање у судским и другим поступцима: број предмета, лична исправа даваоца пуномоћја и подаци са личне исправе пуномоћника.

Потребна документа за разне изјаве:

  • лична изјава: лична исправа даваоца изјаве,
  • лична изјава са два сведока: лична исправа даваоца изјаве и личне
    исправе сведока.

Потребна документа за непокретност:

  • извод из земљишне књиге за непокретност која је предмет тужбеног захтева.


Потребна документа за брачне спорове:

  • тужба за развод брака: извод из матичне књиге венчаних и извод из матичне књиге рођених за малолетну децу,
  • тужбе за измену одлуке о поверавању малолетне деце: пресуда о разводу брака или ранија одлука о поверавању малолетне деце,
  • тужба за измену Одлуке о издржавању малолетне деце: пресуда о разводу брака или ранија Одлука о издржавању она која се мења,
  • тужба за утврђивање очинства: извод из МКР за дете чије се очинство утврђује,
  • тужба за оспоравање очинства: извод из МКВ и извод из МКР за дете чије се очинство оспорава.

Потребна документа за земљишно књижни упис:

  • за упис права својине: уговор или друга исправа која је основ за упис права својине,
  • за деобу непокретности: пријавни лист и копија плана.


У оквиру матичне службе издају се изводи из матичних књига, уверења о држављанству, уверења о слободном брачном стању, врши се пријава рођења детета, пријава смрти, издавање смртовница, пријава закључења брака, издају се потврде о животу, вршење увида у МК и издавање просте фотокопије из матичних списа.


Документација потребна за издавање извода из МКР, МКВ, МКУ и уверења о држављанству:

  • захтев,
  • доказ о уплаћеној такси.

Документација потребна за издавање уверења о слободном брачном стању:

  • захтев,
  • доказ о пребивалишту (лична карта на увид),
  • извод из МКР за лице са којим се закључује брак,
  • доказ о уплаћеној такси.

Документација потребна за одређивање личног имена новорођеног детета:

  • ако су родитељи у браку: присуство једног родитеља и извод из  МКВ и лична карта на увид
  • ако родитељи нису у браку: присуство оба родитеља, личне карте на увид и извид из МК за мајку


Документација потребна за пријаву смрти:

  • потврда о смрти издата од дома здравља, или
  • лична карта умрлог,
  • ако је лице умрло ван Мед. центра и лична карта лица које пријављује чињеницу смрти.

Документација потребна за пријаву закључења брака:

  • извод из МКР,
  • уверење о држављанству,
  • уверење о слободном брачном стању (само за лица која су рођена ван територије Србије),
  • важеће личне карте,
  • доказ о уплаћеној такси.

Документација потребна за оверу потврде о животу:

  • образац потврде,
  • лична карта или пасош.