Početna
Ukidanje pečata

Susreti školske uprave sa direktorima




Loznička škola ''Kadinjača'' danas je bila domaćin  zajedničkog susreta  koji je sa direktorima osnovnih i srednjih škola Loznice, Ljubovije, Krupnja i Malog Zvornika organizovala Školska uprava Ministarstva prosvete u Valjevu. Bilo je reči o realizaciji stručnog uputstva za formiranje broja odeljenja i broja učenika u prvom i petom razredu, kadrovskim potencijalima i tehnološkim viškovima u školama za narednu školsku godinu. Po rečima načelnika Školske uprave Veroljuba Lazarevića radi se o primeni postojećih zakonskih rešenja zasnovanih na standardima za klasična i kombinovana odeljenja u školama. Ona ne mogu biti veća od 30 do 34 učenika petih razreda. Ako su veća, takva odeljenja se dele na dva nova ali o tome i broju đaka za izborne predmete sve se utvrđuje do 15. avgusta. U srednjim školama nastava se ne može izvoditi u odeljenjima većim od 30 đaka, a praktikuje se i grupna, odnosno pojedinačna. Ova odeljenja ne mogu biti manja od 15 učenika. Zakon obavezuje Ministarstvo prosvete da mesečno dostavlja podatke i o broju zaposlenih prema kojem taj broj za narednu školsku godinu mora biti manji u odnosu na prethodnu jer je u postupku Program racionalizacije zaposlenih u osnovnim i srednjim školama. Školska uprava je ingerentna da Sektoru finansija Ministarstva prosvete prosledi izveštaje o nastalim promenama i korekcijama.
Vesti
08.Novembar 2019.
Rudnik jadarita velika razvojna ...
Na devetoj Međunarodnoj konferenciji o mineralnim ...
08.Novembar 2019.
Zasađena nova stabla u gradu u ...
U okviru projekta lozničke Kancelarije za mlade (KZM) ...
08.Novembar 2019.
JUBILEJ SRPSKE PRAVOSLAVNE CRKVE: ...
Povodom obeležavanja osam vekova autokefalnosti ...
08.Novembar 2019.
PAŽLjIVKOVA PRAVILA ZA PRVAKE
Grad Loznica sprovodi niz mera kojima unapređuje ...
08.Novembar 2019.
IZ CENTRA ZA KULTURU „VUK ...
Na saborištu u Tršiću pokraj Crkve brvnare Svetog ...
07.Novembar 2019.
Naučno-obrazovno kulturni centar ...
Načelnik Školske uprave grada Beograda Dragan ...